Hraju si tak vesele Ingress po cestě vlakem domů z práce, a cca ve 3/4 cesty zjištuji, že vše není tak, jak by mělo. Nejdřív jsem to dával za vinu zpomaleným datům od operátora, ale když jsem přišel domů, objevil jsem ne-zrovna potěšující e-mail.
Byl to email oznamující přítomnost terminace, resp. BANu (zakázání) účtu na Ingress
To se stává, ale z mého pohledu byl BAN neoprávněný- necheatuji, nepoužívám software, který bych neměl, atp., snažím se pomáhat komunitě, účet mám jedinný a žádný jiný, BAN mi byl tedy vážně překvapením.
V přiloženém e-mailu níže můžete vidět, že se jako hráč vlastně ani pořádně nedozvíte, proč jste ban dostali, kromě oficiální podpory ani není žádné přímé odvolání se.
Jak jsem tedy postupoval
- nejprve jsem si pročetl podmínky uživání- URL https://www.ingress.com/terms, zda jsem přeci jen neporušil anebo opakovaně neporušuji nějaký jejich bod
- začal jsem „nasávat“ informace, co se změnilo- tedy klasika UTFG- use the f** Google
- BAN jsem začal aktivně řešit
Ad 1.
E-mail se odovolává na sekci „Conduct, General Prohibitions, and Niantic’s Enforcement Rights“ v této sekci je ve zkratce řešeno asi to, že byste se měli chovat slušně a tolerantně k ostatním hráčům (to mne navedlo na nějaké spory- např. shozený field kvůli větší akci, zabrání guardu kvůli uniq portálu, atp.)
Ad 2.
Díky aktivní práci známých a přátel jsem narazil např. na následující odkazy:
https://www.facebook.com/Ingress/posts/1059394180774914– zmínka o novém anticheat systému (Facebook)
https://plus.google.com/u/0/+Ingress/posts/EaAmBqfBQck– Google Plus
https://plus.google.com/+UdoRader/posts/WxsQurGgMgo– komunita „Termianted agents“ na Google Plus a zmínka o neobvyklém nárustu žádostí o vstup do komunity
Tyto příspěvky mne ujistily tom, že jsem nic špatně neudělal a chyba bude jinde, do toho jsem ještě měnil telefon – ze Samsung S4 mini na Xiaomi Mi4, Xiaomi, stejně tak, jako většina čínských telefonů s evropskou lokalizací mají absolutně „geek“ ROM, lze na nich dělat věci, jako na jiných telefonech nelze- např. pokud vypnu GPS, všude na mobilech vyskočí tabulka,abych GPS zapnul, nicméně na čísnkých telefonech se nestane nic, GPS má dokonce ještě chviluk signál, a potom začne scanner jen zrnět.
Ad 3.
Kontaktoval jsem podporu-https://support.ingress.com/hc/cs ,kde jsem hledal správnou sekci (nahoře vpravo je odkaz „odeslat požadavek), první zde ležel cca 6 dní, bez jakéhokoliv vyjádření (mimochodem- povšimněte si, že zde není nic jako sekce „zabanovaný účet“- pouze všeobecný request, že vám nefunguje Intel/Scanner).
Ve výše zmíněném příspěvku na Google Plus jsem ale našel lepší odkazy- mj. odkaz na request přímo o review agentského profilu, resp. dat, které mají o vás jako agentovi v Niantic k dispozici.
…
* if your scanner says „scan failed“ without further notice from Niantic:
first try to force a sync, if that does not help, contact Niantic:
https://support.ingress.com/hc/requests/new?ticket_form_id=164508* if you received a ban notification, patiently and politely appeal the ban:
https://support.ingress.com/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=92787* restart your agent career with a new account
… this is the road I eventually took …
…
Zde ležel můj request asi dva dny, a následně přišel e-mail oznamující vyjádření se do daného requestu, v něm stálu, že NIA přezkoumali mé data a zjistili, že není důvod k terminaci accountu.
Takže nakonec vše dobře dopadlo
- došlo k resetu sojouner badge
- guardian se normálně počítal dál
- o svoje portály nepřijdete
Mj. proč by mne ban vážně štval:
- account mám na levelu 12/13
- account mám svůj první a na své osobní emailové adrese, nepoužívám žádnou speciální
- Ingress jsem hrál již v closed beta stádiu (roky 2012-2013)
- v neposlední řadě progress nahraný na accountu
- chystal jsem se na další z Czech battle series bitvu (Jablonec nad Nisou)
- měl jsem vcelku slušný inventář (cca 180x X8, 90x R8, Lawson powercube, 10x MUFG capsule,..)
Do budoucna:
- hrajte čestně
- pokud máte pocit, že vám GPS skáče, a není nutné hrát, Ingress radši vypněte (pár minut zábavy nestojí za zabanovaný účet)
Mám ten samý problém. Dostal jsem Ban (zablokování účtu), když jsem současně hrál Pokemon Go a Ingress. Díky za návod, jak se pokusit o znovuuvolnění.
V Ingressu jsem level 15. takže kousek k cílové metě.
Není vůbec zač, nezávisle na frakci good luck :o)
Ono to vcelku vypadá, že ta nová featurita anticheat je spíš bug než vylepšení :-D, čekal bych asi víc testování před nasazením, ale ok no..
Btw, můžu vědět co máš za telefon, resp. jakou na něm ROM ?
Omlouvám se že jsem neodepsal, ale mám S3 SM-G900F. V době banu jsem měl temto a S2. Stejně jsem pořád terminated. No nic.
Aha, ok, divný, na Samsungu (s4 mini) jsem žádný problémy neměl 🙂
Tak me to cele nutí k zamyšlení, proč hráči s x ucty které jsme několikrát deportovali cca 5 měsíců z5 stále hraji 😑 Prostě je to se vším stejně. Slušní to od se do u 😣😥
Tak ono je to asi těžký, Google by asi dohledat více účtů na jednom zařízení (vůči IMEI & Google acc) byli schopni zjistti, na druhou stranu.. Nevím, to, že je tam více účtů ještě neznamená, že je využívá jeden člověk, atp., takže zase je to dvousečné..
Každopádně nevím, udělování BANů mi přijde systémově stejné, jako schvalování portálů v minulosti- vždycky jsme říkali, že tam sedí opice, která čas od času klikne na schválení, jindy zase neschválení ..
A zrovna ve tvé blízkosti se pohybuje hráč co používá zakázaný program a i přes report ban nedostal 🙁
Taky mě to včera potkalo.
Reagoval jsem formulářem (appeal), bohužel, během chvilky mi odpověděli, že ban platí.
Nikdy jsem nijak nepodváděl, opravoval jsem názvy portálů. Reportoval jsem několik podvodníků, které jsem nachytal s multi účty a ti si veselé hrají dál.
Na mail jsem odpověděl, nicméně nevím, zda se s tím něco děje.
Zatím žádná odpověď.
Hmm, to mne mrzí,
asi bych to zkusil uhrát na to, ať Ti dají konkrétní údaje- ve smyslu proč máš mít dle jejich názoru..
Btw jde o hardban? Ve smyslu nejde se přihlásit na ingress.com/intel, do hry ano/ne? ..